Controlul Greutății

Mic Dejun Uzual

Importanța Micului Dejun. Soluția Herbalife pentru Mic Dejun

Când nivelul insulinei este ridicat, acumulăm grăsime în țesutul adipos. Când nivelul scade, eliberăm grăsime din țesutul adipos pentru a o transforma în energie. Acest lucru este știut din anii 60 și nu au existat controverse pe această teorie.

Nivelul insulinei este (în mare măsură) determinat de carbohidrații pe care îi mâncăm. Cu cât mai mulți carbohidrați mâncăm, și cu cât mai ușor digerabili sunt, cu atât mai multă insulină va secreta pancreasul în final. Astfel nivelul insulinei în fluxul sangvin crește, la fel și grăsimea reținută în țesutul adipos.

Nu ne îngrășăm numai pentru că ne supraalimentăm, ci și datorită carbohidraților din alimentație. știința ne spune că obezitatea este în final rezultatul unui dezechilibru hormonal, stimularea secreției de insulină fiind cauzată de consumul mâncărurilor bogate în carbohidrați, ușor digerabile: carbohidrați rafinați, incluzând făină, cereale, legume bogate în amidon cum sunt cartofii, și zaharuri (zahăr de masă). Dar care este legătura cu micul dejun ?


Unde începe alimentația greșită ?

Mic Dejun Herbalife - alternativă ideală pentru un mic dejun sănătos În copilărie ...?
În familie ...?
La școală ...?
Răspunsul este că alimentația greșită începe în fiecare zi, dimineața.

După cum probabil știi, corpul nostru este format din zeci de trilioane de celule (conform WikiPedia ar fi 100, conform ASU School of Life Sciences ar fi 60-90). Aceste celule au nevoie de peste 40 nutrienți diferiți (vitamine, amino acizi, acizi grași esențiali) și de apă în timpul zilei, în fiecare zi.

Când ești treaz (când lucrezi, te antrenezi, când ești la școală, când faci sport etc.), corpul tău consumă energia și apa.

Când dormi, corpul tău folosește "materialele de construcție" pentru a se regenera. Corpul a consumat de asemenea multă apă: în timpul nopții prin respirație, transpirație, vizita matinală la toaletă.

Când corpul tău se trezește, este gol ... În fiecare dimineață, 100 de trilioane de celule te imploră: "Hey, dă-mi înapoi toți nutrienții, energia și apa pe care le-am consumat în ultimele 24 de ore". Poate nu îți este foame sau sete dimineața – dar corpului tău îi este. Ce am mâncat ieri, ne-a dat energie și nutrienți să regenerăm celulele și țesuturile corpului nostru

Cum consumă corpul aceste resurse ? Ziua - grăsimile, carbohidrații și proteinele sunt transformate în energie. Noaptea - corpul folosește nutrienții să regenereze celulele și țesuturile. Dimineața următoare, cu ce începem ziua ?

Deci, ce mănânci de obicei la Micul Dejun? Ce alegi să mănânci la micul dejun îți va influența dispoziția, performanța mentală și fizică, greutatea și starea ta generală, sănătatea - pe termen lung !


Mic dejun uzual

  • Mic Dejun bazat pe carbohidrați
    Mic Dejun Herbalife - Variația glicemiei la micul dejun bazat pe Carbohidrați
    Notă: Graficele pentru nivelul zahărului și al insulinei sunt ilustrări schematice ale unei reacții fiziologice cunoscute. știința exactă din spatele procesului este complexă și diferă la fiecare persoană.
     

    Mic Dejun bazat pe Carbohidrați Dimineața, carbohidrații simpli (zahăr, pâine albă, pâine prăjită) și altele (paste, orez…) provoacă creșterea rapidă a nivelului de zahăr în sânge. Crescând nivelul de zahăr din sânge, îți forțezi pancreasul să producă insulină în exces. Insulina reduce nivelul zahărului din sânge și transformă excesul în grăsime. Rezultatul este scăderea bruscă a nivelului de zahăr în sânge, și pofta de alți carbohidrați. Ciclul se repeta de 2-3 ori în timpul zilei. Acest cerc vicios este una din cauzele majore pentru diabet, tensiune arterială, și surplus de greutate.
  • Micul Dejun lipsă
    Mic Dejun Herbalife - Variația glicemiei în lipsa Micului Dejun
    Notă: Graficele pentru nivelul zahărului și al insulinei sunt ilustrări schematice ale unei reacții fiziologice cunoscute. știința exactă din spatele procesului este complexă și diferă la fiecare persoană.
     

    Mic dejun lipsă Când sari peste Micul Dejun, nivelul de zahăr din sânge scade sub nivelul normal, îți va fi foame și îți va scădea energia. În curând vei începe să tânjești după carbohidrați /gustări să compensezi foamea și oboseala. Oricum, în curând îți va scădea din nou energia. Carbohidrații simpli (zahăr, pâine albă, pâine prăjită) și altele (paste, orez …) generează o creștere imediată a nivelului de zahăr în sânge. Crescând nivelul de zahăr din sânge, forțezi pancreasul să producă mai multă insulină. Insulina reduce nivelul de zahăr din sânge, transformând excesul în grăsime. Imediat ce nivelul de zahăr scade, vei simți nevoia de și mai mulți carbohidrați. Ciclul acesta se repetă de 2, 3 sau mai multe ori pe zi. Acest cerc vicios este una din cauzele majore pentru diabet, tensiune arterială și surplus de greutate.
  • Un Mic Dejun sănătos are 4 criterii majore:
    Mic Dejun Herbalife - Mic Dejun Sănătos
    Notă: Graficele pentru nivelul zahărului și al insulinei sunt ilustrări schematice ale unei reacții fiziologice cunoscute. știința exactă din spatele procesului este complexă și diferă la fiecare persoană.
     
Principiul A.N.E.M. :
  • A de la Apă.
    - înlocuiește apa consumată pentru a asigura necesarul de apă.
  • N de la Nutrienți.
    - oferă corpului toți nutrienții vitali și astfel asigură "materialul de construcție" consumat în timpul nopții.
  • E de la Energie.
    - oferă energia consumată în ultimele 24 de ore.
  • M de la Menținere.
    - Menține nivelul zahărului din sânge în limite normale și evită producerea masivă de insulină.

Sună bine, dar de unde pot avea un astfel de Mic Dejun în fiecare zi ?

Alege Micul Dejun Herbalife, un mic dejun sănătos care te ajută să respecți aceste 4 criterii foarte ușor.